გამოგონილ ქმარს, რომელსაც ლიტერატურა უყვარდა


ყოველთვის, როცა შენს გაოფლილ მაისურს ვრეცხავ, მე ვღიღინებ გერშვინს და ვხედავ, როგორ თავაშვებული მიექანება შენი სუნი მილებში.

ჩვენ ვერასოდეს შევძლებთ ამას.

ეგ ზღარბები ტუჩებს მისისხლიანებს. მე მეშინია ჩემი ტუჩების სიწითლის.

ნუ ამბობ, რომ წითელი მიხდება.

წითელი წითელთან ქრება.

მირჩევნია სულელი მეძახო, ვიდრე თქვა. რომ პირველად იყო სიტყვა.

ყოველთვის, როცა თვალებმოწკურული ფერებს ვხედნი, ვგრძნობ, როგორ მწვანედ გადმოდის ზიზღი და ეჭვი შენი კანიდან. მიყვარს ამ დროს შენი მზერის დაჭერა და ღიმილით თქმა, რომ პირველად იყო ფერი.

მერე შენ ქვედა ტუჩს მოიჭამ და ჩემს ქმნილებას უმზერ. როცა ორ თითს ნიკაპს მოუჭერ და დუმხარ, მე ვხვდები, რომ მშორდები. ამიტომ სასწრაფოდ დაგიძახებ : ‘ძვირფასო, ნუ ანიჭებ ამხელა მნიშვნელობას ჩემს ნაჩხაპნს, არ ღირს ,მოდი, ჩაი დავლიოთ!’ შენ მოდიხარ და ვიწყებთ თამაშს: ჩვენ ვსაუბრობთ ჯოისზე, უიტმენზე, რა თქმა უნდა ფოლკნერზე.. შენ ბედნიერი ხარ ჩემით, მაგრამ საკმარისია ვახსენო ფერი, შენ მშორდები და დუმხარ.

დუმილია ფერი.

პირველად იყო ფერი.

მერე როცა დაღლილები შევცქერით ჭერს, შენი ნეკა თითი მოძებნის ჩემს ნეკა თითს და ნეკნი ნეკნს.

მერე ყურს მადებ გულზე, მუცელზე.  ჩემს მუცელს ეშინია შენი ყურის დადების და საუბრობს იმ ენაზე, რომელიც ჯერ ვერ შეისწავლა კაცობრიობამ.

მერე ცერა თითს ვიდებ პირში და დასაძინებლად ვემზადები. ხშირად მძინარე ტირილს ვიწყებ და მოვთქვამ, რომ კაენს უღალატეს მაშინ.

შენ მაფხიზლებ და მეხუტები. ვიცი ,ჩემი სიტყვების სიმძიმეს გრძნობ. შენი ხელები არტახებს გავს. მე მიყვარს თვალებდათხრილი ოიდიპოსი და ოიდიპოსის კომპლექსებით შეპყრობილი ქრისტე. მე მიყვარს ქრისტეს თაფლისფერი თვალები და წითური წვერი.

როცა წვერი გაქვს, ქრისტეს ემსგავსები. რა ლამაზი ხარ.

ყოველთვის, როცა სამზარეულოში შეექცევი ჩემს გამომცხვარ ნამცხვარს ,დანანებით ვუმზერ შენს ლოყაზე გამოზრდილ მოძრავ ბურთს. ნუ მთხოვ, რომ შენთან ერთად ვჭამო ნამცხვარი, გამოგიცხობ მხოლოდ და გიყურებ, როგორ ჭამ .მე, ნამცხვრის ცხობის პროცესი მიყვარს, შენ კი, წინ და უკან დადიხარ ოთახში და მოუთმენლად ელოდები შედეგს. ნუ გინდა, რომ ნამცხვარი ვჭამო, გამოგიცხობ მხოლოდ. მე მეშინია ჭამის შემდეგ ნაგრძნობი კმაყოფილების, მე ცარიელი თეფშის მეშინია.

ჩვენ ხომ ვიცით, რომ კაენს უღალატეს მაშინ.

გამაჩუმე.                 2007

About qristinesia

ეს გვერდი ქრისტინესია. მინდა რასაც ვიფიქრებ, ჩავინიშნო . იმიტომ, რომ ფიქრები და სიტყვები მიფრინავენ, ნაწერი _ რჩება. View all posts by qristinesia

4 responses to “გამოგონილ ქმარს, რომელსაც ლიტერატურა უყვარდა

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

